Sunday, January 14, 2007

Ting tar tid..

Hola!

Har ikke tilgang paa internett der jeg bor, men skal komme meg til en internett kafe med kamera snart. Har ikke med kabel naa selvfolgelig :0)

Er i en liten by nord for San Jose i dag, det er en festival her. Skal vaere konserter og en konkurranse med okser. Tror det er en mild versjon av det de har i spania, dvs. uten spydene, skal vaere en form for komedie.. ja, noe saant.

Forste dag med familen jeg bor hos var det en katolsk hoytid. De feiret med "fest" hjemme, mat, sang og bonn. Sonja som er kona i huset hadde besok av sine 15! sosken pluss barn osv.. Det var mange mennesker, men veldig koselig og veldig god mat ;0)

Kommer tilbake med bilder snart

Hasta luego!
(vi sees!)

Victor

3 comments:

Hanne:-) said...

Hola !

Bare for å mase litt ekstra::: Jeg også vil ha bilder :-)!! Og du har å fortsette å skrive her altså! Jeg vil høre ALT!!!!!
I Trondheim er det slaps, regn og +4 grader! Har begynt pål abben nå,..det er OK

Klem fra Hanne

Anonymous said...

hei sveis:)
Steike høres heilt fantastisk ut det der opplegget ditt!! Bra du fikk ut fingern og realiserte.
I tar et kurs på Ås no som e superinteressant. Glede me t å sjå bilda

klem Solveig

katja said...

so lieber victor, dann koennen wir ja mal auf ein tanzfest gehen, wenn du wieder zurueck bist. du wirst das ja dann bestimmt gut koennen.
klem katja