Saturday, January 27, 2007

Heia!

Da er jeg paa plass i Tarcoles, to timer vest for San Jose. Bommet litt paa bussholdeplassen naar jeg skulle gaa av i gaar, men fant frem til slutt. Har hatt to fine uker paa spanskkurs i utkanten av San Jose, familien jeg bodde hos var veldig trivelige. Faatt tatt en del bilder, men kan ikke laste de opp fra pc´n jeg bruker naa. Tenker jeg drar inn til Jaco i morra, skal se om jeg ikke faar ordnet noe da.

Horer at det er kalt hjemme ;0) Her er temperaturen mellom ca 25 grader, overskyet naa, men blir nok klarere utover dagen.

I Tarcoles deler jeg rom med en amerikansk dataingenior, som jeg skal jobbe sammen med. Vi bor hos en familie paa fire.
Var litt vanskelig aa sovne i natt, delvis paa grunn av varmen og delvis paa grunn av en pappegoye som satt utenfor vinduet aa ropte :0)
Gleder meg til aa begynne med arbeid i parken paa mandag, har kjopt meg gummistovler og er klar til innsats.

Satser paa aa komme tilbake med bilder i morra

Savner dere alle sammen!

Klem fra mae!

2 comments:

Anonymous said...

Kjære Victor
Ser av bildene at du har det fint,blir misunnelig her laver snøen ned,fint å hør at du har det bra,savner deg masse.Bli spennende å begynne og jobbe no da,du må ta vare på dæ sjøl.Gleder meg til å se fler bilder.
Klem Anita

Anonymous said...

Bilder bilder bilder
Bilder bilder bilder
Bilder bilder bilder
Bilder bilder bilder
Bilder bilder bilder
Bilder bilder bilder

Vi trenger sårt noen bilder å "varme" oss på, for her er det vinter;-)

Savner deg på Gløs! Jeg vil ha deg tilbake på kaffe-slarv ;-). Men topp at du gjør dette og har det bra da:-)(hilser fra ivar her også).

KLEM fra Hanne-panne