Friday, January 12, 2007

San Jose

Gikk rundt i San Jose i gaar, maa finne litt klaer :0) Er veldig glad for at jeg ikke har med mer enn en medium sekk, lettere aa holde kontroll paa og aa transportere. Kan vaere et problem aa finne klaer da, men sko er det jeg trenger mest,og skobutikker er det ingen mangel paa.

Flytter inn til en familie i dag, blir der i en eller to uker for jeg reiser til Tarcoles, som er nasjonalparken jeg skal jobbe i.

Gleder meg til aa komme "ut" til de lokale "ticos" og begynne aa jobbe. Det naermeste dyreliv jeg har opplevd til naa, er kakelakker paa badet. De ligger aa spreller paa ryggen, tror de ler av meg ;0)

2 comments:

Magdalena said...

Hvor blir det av bildene, Vic? :) Du kan i alle fall ta bilde av utsikten fra vinduet på hostell-rommet og putte det inn her? ;)

*kos*
- Magdalena

katja said...

Bilder! bilder!
vi har snø her i oslo, så deilig!
Håper du har det ikke alt for varmt.
Og tusen takk jeg har nå en vannkoker :-)
Klem katja