Monday, January 29, 2007

Hola!

Det er saa mye aa fortelle, jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne :0)

Var inne i nasjonalparken for forste gang i dag, utrolig mange repriler (en liten krabat fant ut at det ville vaere lurt aa lope over meg i stede for rundt eller under.. hehe, de er lynraske) og innsekter (biller paa 15 cm!) som svirrer rundt naturstiene inne i parken. Trodde ikke det kom til aa vaere sa livlig paa stier som til stadig brukes av turister. Dagen gikk med til aa rydde stiene slik at de skal vaere lett fremkommelige. Ingen stor utfordring, det meste er gjort unna med raker.

Saa ogsaa aper (capputcino)og store gnagere, paa storrelse med en gjennomsnittlig katt (pass deg pusi) kalt guatuze.

Mulig jeg skal lenger inn i parken paa onsdag-torsdag, blir mest sannsynlig liggende paa en hytte. Vet ikke hva som skal gjores, men blir uansett mulighet til aa se flere rare skapninger. Trenger foroverig ikke gaa noe sted for aa se dyrelivet. Det loper iguaner over stueveggen, digre padder hopper rundt paa terassen, ekkorn mesker seg med frukt paa takene og pappegoyer i lekre farger flyr over.

Har faat flere mailer som jeg kunne tenkt meg aa svart paa, prioriterer aa skrive her naa, svarer paa mailer i morra..

Victor

4 comments:

Anonymous said...

Hei broren min :)
Så mange fine bilder,det ser jo helt nydelig ut der nede.Skjønner det er en del og passe seg for,både på land og i vann. Tenker masse på deg og savner deg,da er det veldig godt å gå inn på bloggen og se hvordan du har det (vi begynner å bli en data familie)

Ha det godt Victor,klem fra Anita

katja said...

Hei victor,
mei mei mei, bare blir i båten! :-)dette må du love.
håper du kommer tilbake i ett styke
det er veldig spennende å se hva du driver med.
Savner deg
og klem
Katja

Anonymous said...

hei hei. håper du koser deg kjempe masse, dette er virkelig en opplevelse for livet, å bra du er så flink me å dele den med oss som er hjemme. Bare et ord som ringer i hode; misunnelig!!!!!!! Æ Å VIL. Kos dæ masse
tine siren

Anonymous said...

Ai caramba! Så utrolig spennende det høres ut som du har det! Må si som Tine: Misunnelig! Kos deg masse videre og hold oss oppdaterte her i Trønderbyen!
Elin