Thursday, February 22, 2007

Paa tur

Avslutter oppholdet i Tarcoles i morgen. Skal bli godt aa komme seg ut paa litt lengre turer. Reiser til corrcovado nasjonalpark i helgen, parken ligger paa stillehavskysten helt sor i Costa Rica. Reiser sammen med Mats, som jeg har bodd sammen med de siste to ukene. Tenkte vi skulle ta en tredagers tur gjennom nasjonalparken, og deretter et par dager med kajakkpaddling langs kysten :0)

Spansken gaar litt tregere enn jeg hadde haapet, akjonner mye, men er ikke saa snakkesalig selv. Regner med at det blir bedre naar jeg reiser, blir for mye engelsk for tiden.. (snakker engelsk med de andre frivillige)

Har planer om aa dra til Nicaragua om ikke lenge, hovedmaalene der blir oya Ometepe, byen Granada og en tur til fjellomraadene i Jinotega.
Kunne ogsaa tenkt meg aa dra til Honduras og El salvador, men faar se hvor lenge jeg blir i Nicaragua for jeg bestemmer meg. Cuba frister ogaa.

Takk til alle som skriver til meg :0) Setter stor pris paa det!

Ps; God tur til Australia Klas! (pilsen koster 4-6 kr her, sikkert ikke mye mer i Australia ;0) Pura vida!

Victor

No comments: