Thursday, April 12, 2007



Talking to me?!

3 comments:

Magdalena said...

Hei "lille" du.. :P

Jeg kom akkurat tilbake fra Marokko. Hadde en sinsykt kul tur der i en uke, og bare lever fortsatt på masse fine minner! Så jeg skjønner deg så godt, hvor moro det er å reise og treffe nye folk. Vi ble kjent med masse kule og kjekke lokalfolk som tok oss med på plasser som turister ikke drar på, slik at vi fikk sett mer av det typiske Marokko. (Forteller mer på mail)

Jeg bare unner deg det beste på reisa, for jeg vet hvor moro det er. Pass på deg selv.

*Sende masse varme tanker til og rytmer fra Marokko som fortsatt sitter i kroppen* :D

Magdalena said...

PS: Glemte å si at du var kjekk på bildet. :P

katja said...

Hei Victor,
Så fint at du kan ta bilder igjen.
Liker fremdeles å sjekke hva du driver med. Hver gang jeg er på nett er det det første jeg ser på. Bare forsetter med dette. Jeg synes det er veldig spennende.
Jeg tenker på deg og håper du har ikke glemt hvordan man smiler .-)
Gleder meg å se deg igjen.
Klem fra Katja